klik la woii

Wednesday, March 30, 2011

Drogba Hampir Dijual Oleh Scolari


Luiz Felipe Scolari mendedahkan beliau meminta kepada pemilik Chelsea, Roman Abramovich untuk menjual Didier Drogba kerana beliau menganggap drogba sebagai "bintang" didalam skuad.

Khabar angin mendakwa beliau telah hilang kawalan di dalam bilik persalinan dan Scolari mengaku beliau
menghadapi kesukaran untuk mengawal sesetengah pemain.
"Pelepasan saya dari Chelsea adalah perkara sedih kerana Liga Perdana adalah cabaran yang indah dan menyeronokkan untuk bekerja." Scolari memberitahu TB Arena Sport TV. "Saya begitu tertekan selepas pemecatan dan untuk dua bulan saya tidak mampu bercakap mengenai bola sepak.
"
Di dalam bilik persalinan di Chelsea, terlalu banyak pemain bintang dan pemain terbaik, tetapi kelakuan mereka sangat berbeza."
"Drogba percaya beliau adalah bintang di dalam skuad dan saya tidak mempunyai konflik dengannya. Dia mahu ke Paris kerana kecederaan, tetapi saya berkata tidak.
"Apabila Drogba kembali, beliau mahu terus bermain tetapi saya berkata tidak kerana Anelka melakukan yang terbaik semasa ketiadaan beliau."

Scolari juga mendedahkan Michael Ballack menyebabkan masalah selepas Deco menyertai dari Barcelona.
Scolari menambah, "Ballack seperti cemburu kepada ketibaan Deco, beliau tidak mahu ketibaan Deco dan saya terpaksa menerangkan bahawa saya adalah jurulatih dan ianya terpulang kepada saya."

"Saya mahu Deco bekerjasama bersama Ballack, tetapi ianya mustahil. Mereka tidak bercakap sesama sendiri."

No comments:

Post a Comment

Segala Cacian, Makian, Fitnah, Khabar Angin, Santau Angin, Laporan, Maklumat akan di terima di ruangan komen in. terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...