klik la woii

Monday, April 11, 2011

Kaka Ghairah Mengembalikan Kepercayaan


Kaka yakin dua gol yang di jaringkan ketika kemenangan ke atas Athletic Bilbao
akan meningkatkan kepercayaan peminat Real Madrid selepas kekecawaan pada
musim lepas.

Pada perlawanan sabtu lepas, ianya adalah permulaan pertama beliau sejak februari dan
yang ke-13 dalam kesemua kejohanan.

"Saya tahu apabila saya tercedera, ada suara menyuruh saya pergi dan ianya tidak benar.
Saya mahu menyerlah di Madrid."

"Hubungan saya dengan Mourinho adalah baik. Dia seorang jurulatih terbaik dan membantu
saya sebagai pemain bola sepak." kuat juga mamat ni mengampu.

Selain dari kejuaraan liga, Madrid juga akan bertemu Barcelona di final Copa del Ray dan
gergasi dari sepanyol ini juga bakal bertemu di semi-final Liga Juara-Juara Eropah,
malahan pada sabtu depan kedua-dua gergasi ini bakal bertemu dalam pertembungan
El Classico. apasal banyak sangat ni Madrid lawan Barca???







ps : sebarang perlakuan sumbang pembaca hasil penyiaran gambar-gambar di atas, tidak akan dipertanggungjawabkan pada penulis.

1 comment:

  1. apa yang patut aku drop sebagai komen yep..?? tak sure laa.. hahaha

    ReplyDelete

Segala Cacian, Makian, Fitnah, Khabar Angin, Santau Angin, Laporan, Maklumat akan di terima di ruangan komen in. terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...